03 February 2011

Tahun Baru 2011

Rasa masih tak terlewat nk mengucap Selamat tahun baru...2011 walaupun masa aku update blog ni dah masuk bulan kedua (Februari) 2011...
hehehhe gile aku kan !

Amacan Azam baru ?? biasa la azam tahun baru kan...jgn tahun je baru, azam & semangat juga haross la baru... dan berusaha untuk mendapatkan apa yg di azamkan...
antaranya kalo aku laaa asyik simpan berazam nk kuruskan3 lagi badan ? bkn tak bersyukor dengan kejayaan sekarang (biasala manusia kan, tak pernah puas dgn apa yg ada)
awai2 tahun ohkey laa, lama kelamaan....lemau semuanya.. harap2 kali ni tak lemau arrr...

Fuhhh..sangat lama gile tak mengupdate blog ku ini, last aku masukkan entry dlm blog aku ni tahun 2009.....smpaikan boleh lupa address blog sendiri, godek punya godek, maka dapat le semula teman mengupdate blog ini..... Sebenarnya bukan ler hebat sangat nak blog-memblog ni, tapi saje2 suka lebih3 lagi jeloUs nengok kan beberapa makluk2 kt opih aku ni yg sangat aktif memblog...deme dah dpt duet weeii....(tu yg aku yg mniru deme !) jaga la korang...(gaya gelak yg sgt eksyen bunyinya)

No comments:

Post a Comment