03 February 2011

HapPPy Birthday Nadiya...


Happy Birthday Nadiya.....MY BFF

...Aku, Noreen, Nadiya (mak aku gelarkan kitaorg ni 3 stoogers)...nak dijadikan cerita, kitaorg ni berjiran....mula mengenali sesama sendiri sejak mula sekolah rendah...tapi cerita aku dgn nadiya memang la sgt byk... lebih2 lagi kenangan manis dan pahit bersama...

mula rapat dengan noreen bila naik skolah menengah...actually, noreen pernah nmpak aku dgn nadiya sebelum ni...katanya masa skolah rendah agama...tapi dia x mo geng..sbb katanya kitaorg ni kerek...hurrmmm tak habes2 kan ! tapi bila dah naik menengah....ok je, boleh je berkawan... saje mengada kan !

Antara kitaorg bertigaa...Nadiya ni kira tua bulan je la.. sebab dia lahir bulan Februari, aku Mei, Noreen Jun..kirenya Nadiya tua bulan sket laaa..

2 Feb 2011 Nadiya sambut besday dia yg ke 30...mcm2 kejutan utk dia...tapi aku x tau la dia terharu ker, terkejut ker apa ker....perasaan itu cuma dia je yg tahu...aku pun bakal jugak merasai masa itu bila tiba masanya nanti...huhuhuh

No comments:

Post a Comment