03 February 2011

Mee Udang Mak Jah....Terbaekkk






Jalan2 sambil Cari makan....

Alang2 udah ke Kuala Kangsar kerana menjayakan mesyuarat Allumni SMTKK...maka tidak sah kalau tidak ke Kuala Sepetang untuk pekena Mee Udang.... Jadinya....aku kesana bersama2 dengan kenkwn aku ler.... antaranya 3 org junior aku, 2 org lagi kwn2 aku...(kire skrg ni dengan junior pun dah boleh geng...bkn mcm masa skolah dulu, junior dengan senior memang tak baik)

Sblm ni aku pernah jgk smpai ke sana.. tapi bukan kedai yg baru aku kunjungi ini...menurut kata kenkwn/customer yg ada disitu, yg spesel nya Mee Udang Mak Jah ini adalah kerana udangnya bukan udang yg dibela...ia merupakan udang yang ditangkap dilaut.. OriginaL maaa... ! ! !

ada setengah2 peniaga makanan dikawasan kuala sepetang itu cuma membeli udang yang dibela..jadinya...kemanisan udang tersebut sangat berbeza.... meh2 aku upload kan pictha2 yg sangat menjilat jari ini....

kalo korang sampai la ke Taiping/Kuala Kangsar...Jgn la lepaskan peluang untuk mkn mee udang kt Kuala sepetang ni.... Mak Jah punya yg terbaekkk...

No comments:

Post a Comment