28 January 2012

Selamat Pengantin Baru Lutfi & Nana

Miinggu lepas...21st January 2012 selesai kenduri lagi sorang sepupuku Lutfi bersama pasangannya Nana.. Anyway Congratulation for both Of Them...semoga kekal sampai mati.... 

Act majlis pernikahan mereka ni da berlansung bulan Disember hari tu tapi aku x igtlah date nya...sbb aku x pergi majlis nikah/persandingan dorang nun jauh di Tanah Merah, Kelantan...cuma yang pergi hari tu sure la Mak Teh/Pakteh bersama anak2 menantunya beserta beberapa family sblh kedah...family blah kL yang pergi cuma Maklong ngan Makngah...xpe la... tu yg kenduri sambut menantu kat kedah pakat pi ramai2.....

Ahhaaaaa...nak djadikan cerita, masing2 travel masing2 laa utk ke Kedah.....My Family amek keputusan travel sblah pagi Hari JUmaat (Act abah nk gerak petang lpas Hakim hbis skolah, tapi dek kerana aku punya instinct mengatakan kalo travel petang sure jem) so abah ni mendgr la cakap aku...So bertolak memulakan perjalanan jam 9.00 pagi dan perjalananan ambil masa selama 6 jam.....tanpa jem... Bila dengar2 cerita family yang lain (sbb dorang bertolak sblh petang dengan malam) hiway Utara Selatan jem gilerss...ada yang amek masa smpai 9-10 jam nak sampai ke Jitra Kedah...nasib korang laa... tapi nasib aku la teruk kena bekerja keras menyiapkan persiapan kenduri apa yang patut sbb korang3 sampai lambat....tapi kredit jugak pada yang sampai sehari lebih awal (khamis) sbb tanpa mereka, sure smpai ke pagi la membuat kerja..... 

Apa-apa pun.. really enjoy dhari kenduri walaupun letih tapi bila dah ramai2 tu xde la rasa sangat...lain2 agenda semasa kt Kedah xde la apa sangat...maklum laa, mana lagi nk tuju lepas tu kalo bukan Pdg Besar dgn Pekan Rabu... tapi kali ni Padang Besar aku x g sbb rasanya xde apa nak dcarikan....(kalo aku g la...sure aku membeli bagai.... baik jangan pergi) hahahahha...Pekan Rabu je yang aku pergi sbb mengenangkan ada kiriman2 dari kenkwn opih..kuturutkan jua laa....

Selesai sume2 balik semula ke KL hari Isnin 23hb sbb mengenangkan kalo balik 24hb takot jem la lagik... Alhamdullilah perjalanann dpermudahkan dengan selamat....

Ada Banner u ! hikhikhik
Ha......ni la dia kerja mereka,
pengantin x sanding lagi dorang2 ni dah berposing dulu... hihih


Ni la pengantin nye...pewwiiittttt :P

Kazen2 ku yang gilers..
(tp yg dpn sekali tu mak pengantin tau) x giler mcm kitaorg

Suit2 jerk mereka..

Here aku share ngan korang gambar2 kenduri hari tu...daaaa


No comments:

Post a Comment