07 February 2011

Sedang D.A.P ngeh ngeh ngeh

yuhuuu...entry kali ini... aku dlm DAP, bkn nyer menyokong parti politik yg berlambang roket itu, tapi sedang dalam percintaan...huhh, tapi masih dalam peringkat awal2 lagi...kata org masih hijau lagi... byk yang haros aku kenal ketahui mengenai pasangan ku ini...adakah ini yang terakhir sebelum aku melangkah ke alam/fasa berkenaan...hihihih faham2 la korang yer !!!!

Perkenalan dengan nya....cuma kebetulan, dah lama bertegur sapa tapi aku je yg boooolayan (juai mahai la kunun)...meaning xde apa2 pun lepas pada tu..tapi pada suatu hari tu, aku memang berada ditahap yang sangattt sangap keboringan nya...insan berkenaan pula muncul.. maka bermula dari situ laah keseriusan nye bermula dengan bertukar2 no telepon...auuwww... gayanya...hihiiihih

tapi pada aku, memang la mengharapkan terbaik mengenai hubungan yang baru ini...sbb dari pengalaman yg lepas, bercinta bagai nk rak pun xde guna kalau berlalu bergitu shj....betui x ???

No comments:

Post a Comment