03 February 2011

Siri yang ke 30 ???

Tahun ini.....aku dah mencapai ke angka 30....uuwwwwaaaaaa (sedih ke gembira ntah ! !) tapi bak kata org, age only the numbers, apa nk kesah kan3...(tapi dalam hati kecik ni kekadang kisah jugak) maklumlah... masih bersendiri..

Mungkin aku x pernah lansung nk bercerita ngan sape2 pun, hubungan cinta yg dibina-dpupuk selama 3 tahun berakhir bergitu sahaja.... pada aku mungkin blom smpai jodoh aku bersama Azhar bin Ismail (waaahhh siap post nama lagi ko ! ) betul la kan, kalau dah betul jodoh kita dengan org tu... pastinya segala urusan untuk membina masjid dipermudahkan jalannya, ini tidak.....ada shj halangan dan rintangan, dlm kata yg lebih mudah ia bukan jodoh aku yang telah ditentukan Allah....

Mula2 teringin jugak nk buat kerja gile.... yer la nak menyatakan hasrat kat org tua aku supaya mereka sahaja yg mencarikan jodoh utk aku (konon2 nk ikut mcm zaman dolu2 la).. tapi kuatkah aku ?? boleh ker ?? redha ke aku?? haisssshh...mcm2 yg bermain dipikiran aku ni...