21 February 2011

Selamat Bertunang Kimi + Ecah...

Salam...dh dkt 2 minggu tidak update blog ~ ntah ade ke yg membaca ? aku pun x tau ! ngeeeee

Minggu sebelum 12 Februari 2011..sibuk bebenor aku, almaklumlah..... ada majelis besar dlm family aku...1st time tu...Majlisnya merupakan Majlis Pertunangan Kimi dan Ecah... aku ni kepochhi je lebeh....muhahahahah.. tapi jgn memain, peranan aku adalah mengumpulkan semua anggota rombongan tepat pada masa & lokasi sebelum ke destinasi sebenar....

Hantaran ?? biasa la, Maklong creative fingers....dia je la yg membuatnya... lain2 urusan, en. yang nak bertunang la punya hal...aku pun ade ler menyumbangkan sikit wat tmbh2 brg hantaran.... (kakak yg baik kan aku ni ! )...

hari yang ditunggu tiba juga, tasah & aina turut serta majlis berkenaan, perbincangan nmpak simple2 aje...cepat je sudahnya...pak ngah lah yg jadi kepalanya...so secara rasmi nya mereka sudah pun bertunang....congrate la to kimi & ecah... moga smpai ke jenjang pelamin...amin..

tapi masa ni merupakan hari mkn aku, mau x nya...udah la dari pagi aku mmg tak mkn, masa rmh ecah, lauk pulak sedap ! ! ! hampir aku lupakan yang aku sedang berdiet... lepas majlis, aku ke kenduri kawen anak hj. azizan pulak kt UPM, mmg dah fully loaded tapi nasi briyani batu pahat memanggil2 aku....apa lagi...sebat jugak ( sikit je ohkey....)

balik je rmh... kenduri kt dpn rmh plak, wajib pergi lah sbb nya...kenduri kawen salina, anak makcik zah+pakcik sabri....jiran tetangga...pergi sana, x mkn lansung....just go to get door gift... hehehe... moral of the story, aku sangat byk mkn pada hari ini...

No comments:

Post a Comment