23 March 2011

Kelas Coklat






Hye sume......nak story mory dgn hobi terbaru aku iaitu...membuat coklat ! ! ! i am addict now... sangat seronok giler ditambahkan lagi dengan rasa coklat itu yg sangat sedap....waahhhh...

Aku dah menyertai kelas membuat coklat minggu lepas 19 Mac....attend kelas sorang je pun, sbb pada aku baik buruk kelas tu biar aku je yg tanggung...btw alhamdullilah, aku telah menemui seorang cikgu merangkap sifu dalam kerja2 membuat coklat ini....beliau sangat tidak kedekut ilmu didada...padanya rezeki masing2...terima kasih Kak Arah @ arahchocolate.blogspot.com sbb sudi menjadi guru ku... semoga usaha ini diberkati... here i nak share gambar2 sepanjang kelas berkenaan berlansung disamping hasil2 coklat yang dihasilkan oleh tangan aku sendiri....

No comments:

Post a Comment